برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد در روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نحوه مصرف برگه زردآلو برای یبوست | طبع قیسی خشک گرم است یا سرد نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه
سرخط خبرها

سیلاب در خیابان‌های کلات

  • کد خبر: ۲۲۸۹۲
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
سیلاب در خیابان‌های کلات
فرماندار کلات گفت: سیلاب ناشی از بارش امروز یکشنبه وارد خیابان‌های این شهر شد، اما مهار و به سمت رودخانه ژرف رود هدایت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصری افزود: بارش ۱۵ دقیقه ای امروز باران موجب سیلابی شدن "ژرف رود" در شهر کلات نادر شد که در پی آن خیابان امام رضا(ع) به عنوان خیابان اصلی شهر دچار آبگرفتگی شد.

 

وی ادامه داد: در حال برآورد خسارات احتمالی وارده به شهر و دیگر مناطق شهرستان هستیم اما با توجه به آمادگی که از قبل ایجاد شده بود احتمالا خسارات اندک است ولی احتمالا مواردی از تلف شدن احشام وجود دارد که هنوز جمع بندی نشده است.

 

فرماندار کلات اظهار داشت: شهر کلات دارای حدود ۱۰۰ حوضه آبریز است که آبریزهای حسن احمد، دربند، خوارزم، خشت و پائین محله از جمله حوزه های اصلی است و هنگام سیلاب مناطقی مانند مسجد جامع که در خط القعر قرار دارند آسب پذیرترند که امروز با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی برای این مناطق ایجاد نشد.

 

 

بر اساس اخطار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی شدت بارش ها طی امروز و فردا ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه در این استان افزایش یافته که منجر به بروز روان آب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در برخی مناطق خراسان رضوی می شود.  


مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری کلات در فاصله ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است. شهر کلات نادر حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

فروردین ماه پارسال نیز وقوع سیل در شهر و شهرستان کلات موجب تخریب بسیاری از زیرساختها خدماتی پ، منازل مسکونی و اماکن عمومی در این شهرستان شد.    

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->